14-10-2016 - Reisverslag uit Giekerkerhoek, Nederland van Durk en Thea Tamminga - WaarBenJij.nu 14-10-2016 - Reisverslag uit Giekerkerhoek, Nederland van Durk en Thea Tamminga - WaarBenJij.nu

14-10-2016

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Durk en Thea

14 Oktober 2016 | Nederland, Giekerkerhoek

Lieve mensen, vandaag mijn laatste reisverslag.
Woensdagmorgen naar de camperverhuur gereden en de camper ingeleverd. Met de taxi werden we naar het vliegveld van Toronto gebracht. Was prachtig weer, 22 graden. Beetje vroeg op het vliegveld maar er was van alles te zien en beleven. En lekker geshopt.Leuke mensen ontmoet die ook zaten te wachten. Het vliegtuig vertrok op tijd, 21.55 uur. (In nederland 3.55 's nachts) vlucht ging prima met wat turbulentie hier en daar. We hebben niet echt geslapen, dat valt tegen. Donderdagmorgen om 11.19 kwamen we aan. De trap ging niet uit en de deuren gingen niet open dus na ongeveer een half uur konden we weg. Bagage opgehaald, ook weer wachten, maar uiteindelijk konden we onze vrienden, Ernst en Joke, toch begroeten. Onderweg naar Rotterdam viel Durk al in slaap en zelfs toen we bij de chinees gingen eten zat hij ook al te slapen dus zijn we maar bij hun gebleven haha

• 14 Oktober 2016 - 20:07

Hennie:

Hoi Thea en Durk,

Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt en bedankt voor jullie reisverslagen en prachtige foto`s!
    Groetjes Hennie en Gosse

• 06 November 2016 - 18:21

Nel De Wit-Herrema:

Dag Durk en Thea,

Heel toevallig kwam ik op de site van waarbenjij.nu terecht. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt, leuk verslag. We komen binnenkort een keertje langs, als we bij Rypma zijn geweest.

Groet, Auke en Nel

• 07 November 2016 - 09:06

Durk En Thea Tamminga:

He wat leuk Nel, altijd welkom hoor!

Verslag uit: Nederland, Giekerkerhoek

Canadareis 2016

Sinds de laatste keer waren we in het hotel. De volgende morgen werden we opgehaald door een taxi die ons naar het verhuurstation van de camper bracht. Daar moesten nog allerlei zaken worden afgehandeld dus reden we pas laat. Het is een ruime camper maar er zit weinig in dus eerst boodschappen gedaan en paar dingen gekocht bij een dollarstore. Toen via de highway richting Niagara Falls. Jeetje wat was het druk daar.....pas om 5 uur 's middags aangekomen op de camping. 10 minuten later was mijn familie er ook al. Wat was dat een geweldig weerzien met Louwina en Clare en Ann Marie en Dan. Hun waren net zo opgewonden als ik en de meiden hadden er zo naar uitgekeken. Heel wat bijgekletst. Eerst al bij de camper, toen naar hun hotel en toen gaan eten. Het is net Las Vegas hier, wat een reuring en lichten ed. Daarna naar de Niagara Falls bij nacht. Wauw wat een ervaring, prachtig! Vuurwerk op de koop toe. Na een lange dag teruggebracht naar de camper. Maar een superdag.
Zaterdag kwam de fam ons weer ophalen en gingen we bij dag naar de Niagara Falls. Dit was mogelijk nog indrukwekkender, fantastisch. Toen in een hoge toren waar je een geweldig uitzicht had over de Falls, geweldig.
Daarna een boottocht gemaaktvlak langs de waterval. Zeiknat waren we ondanks de regencapes die we kregen.En zweten in die dingen...maar weer, wat een beleving, fantastisch! En zo super leuk met de fam. Toen weer in heel appart restaurant gegeten. Bekaf waren we.
En vandaag was iedereen vroeg. Om 9.30 kwam het hele spul en zijn we weer richting town gegaan op naar de rapitfalls. Daar wandeling gemaakt en gekeken naar het woelige water. Wat weer een beleving! Toen richting Niagara on the lake. Geshopt en gegeten. Nog even koffie gedronken bij de camper en toen is de familie richting huis gegaan om uur of 5. Nu even tijd om te schrijven. Kan jammer genoeg geen foto's bijvoegen, dat wil hier niet. Morgen vertrekken we weer. Groetjes