Wij gaan op reis - Reisverslag uit Giekerk, Nederland van Durk en Thea Tamminga - WaarBenJij.nu Wij gaan op reis - Reisverslag uit Giekerk, Nederland van Durk en Thea Tamminga - WaarBenJij.nu

Wij gaan op reis

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Durk en Thea

03 September 2016 | Nederland, Giekerk

Lieve mensen
Het duurt nog een aantal dagen en dan vertrekken wij richting Canada. Als wij op deze site een reisverslag(je) schrijven, krijgen jullie automatisch op jullie mail ook dit verslag. Als jullie dat willen, kunnen jullie hierop reageren.
14sept. gaan we naar onze vrienden in Rotterdam. Ernst en Joke brengen ons dan de volgende dag naar Schiphol. We vliegen om 14.15 uur met vluchtnr. TS361 Air Transat. Om 16.35 plaatselijke tijd komen we dan in Toronto aan.
We gaan dan eerst nachtje in het hotel. De volgende dag kunnen we de camper ophalen. We gaan dan naar de KOA camp bij de Niagara Falls en ontmoeten dan de familie.
De rest volgt.....
Op 12 okt. vliegen we om 23.00 uur pl.tijd terug naar ned. waar we op 13 okt. om 12.20 uur landen met vluchtnr. TS360 Air Transat.
Groetjes Thea en Durk.

• 03 September 2016 - 20:39

Sietse En Tietie:

Wy winskje jim in hiel soad wille en in goeie reis.

• 03 September 2016 - 22:55

Saskia M. De Vries:

Wij wensen jullie een heel fijne vakantie toe en veel plezier. Hartstikke leuk dat we via deze site jullie ervaringen en belevenissen kunnen volgen en dat zullen we dan ook zeker doen! Liefs van Saskia en Jan

• 04 September 2016 - 08:56

Trijntje :

Fijne weken in Ontario, heelveel plezier. 3 dagen na jullie vertrekken wij naar Whitehorse, Canada.
    Ook wij hebben er weer zin in.
    We hebben heet weer in Madrid dus we kunnen nu wel weer wat kouder weer hebben.
    Lieverds, Genieten zou ik zeggen.

Groet uit Madrid, Ype en Trijntsje

• 04 September 2016 - 11:40

Anneke :

Hoi Durk en Thea
    Wat leuk om op deze manier jullie te volgen ! Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ben benieuwd naar jullie belevenissen.
    Groetjes Anneke